UZASADNIENIE WYBORU GRUPY DOCELOWEJ:
Wskaż problemy i/lub potrzeby poszczególnych grup odbiorców/uczestników na tle sytuacji na poziomie lokalnym/regionalnym. Jak zostały one zidentyfikowane i opisane (wskaż źródła wiedzy o problemach i potrzebach wybranej grupy docelowej, w tym informacje pozyskane bezpośrednio od przedstawicieli/lek grupy docelowej).
Uzasadnij wybór grupy docelowej.
Uzasadnij wybór grupy docelowej.
OKREŚL LICZEBNOŚĆ KAŻDEJ GRUPY WSKAZANEJ JAKO ADRESACI PROJEKTU:
Określ liczebność adresatów projektu!
Określ liczebność adresatów projektu!
SPOSÓB DOTARCIA DO ODBIORCÓW/UCZESTNIKÓW PROJEKTU
np: działania promocyjne (jeśli takie działania będą prowadzone), np.: ulotki, broszury, publikacje, notatki prasowe, strony internetowe, newslettery, mailing, materiały filmowe, materiały promocyjne, spotkania, poczta pantoflowa itd., SPOSÓB REKRUTACJI ODBIORCÓW/UCZESTNIKÓW (jeśli takie działania będą prowadzone), forma zgłaszania do udziału w projekcie, np. zapisy elektroniczne, zapisy osobiste, dokumentacja rekrutacyjna (formularz zgłoszeniowy, oświadczenie rodziców itp.) sposób wyboru uczestników (np. w sytuacji, gdy głosi się więcej osób niż zaplanowano)
opisz sposób dotarcia do odbiorców (pole wymagane)
opisz sposób dotarcia do odbiorców (pole wymagane)
UZASADNIENIE POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU
(czyli dlaczego uważamy, że projekt jest potrzeby, dlaczego chcemy go zrealizować, analiza sytuacji na poziomie lokalnym/regionalnym)
opisz uzasadnienie projektu (pole wymagane)
opisz uzasadnienie projektu (pole wymagane)
SPOSÓB PROMOCJI DZIAŁANIA:
opisz uzasadnienie projektu (pole wymagane)
opisz uzasadnienie projektu (pole wymagane)
CEL GŁÓWNY/CELE SZCZEGÓŁOWE:
czyli co chcemy osiągnąć przeprowadzając działania przewidziane w projekcie, co jest nas najważniejszym celem ogólnym (cel główny) i co musi się stać, żeby został zrealizowany poprzez mniejsze działania/zjawiska (cele szczegółowe) cele powinny być zgodne z celami programu BMK oraz wynikać z problemów i potrzeb odbiorców projektu
opisz cele projektu (pole wymagane)
opisz cele projektu (pole wymagane)
ZAKŁADANE REZULTATY PROJEKTU:
(czyli co się wydarzy, jeśli przeprowadzimy projekt, jakie będą jego efekty, skutki.Opisz zakładane rezultaty projektu: dla beneficjentów projektu i dla realizatorów projektu. Opisz wpływ realizacji projektu na budowanie sieci współpracy edukatorów kulturalnych (z województwa pomorskiego) i/lub podnoszenie jakości ich działań)
opisz zakładane rezultaty projektu (pole wymagane)
opisz zakładane rezultaty projektu (pole wymagane)
WSKAŹNIKI REALIZACJI CELÓW i OSIĄGANIA ZAŁOŻONYCH REZULTATÓW:
(czyli to, co będzie mierzył projekt pod kątem: ilości, jakości, miejsc i terminów. Przypisz do każdego z celów i rezultatów podanych w punkcie 15 i 16 minimum jeden wskaźnik służący monitorowaniu postępu realizacji (np. liczba uczestników projektu, liczba partnerstw w projekcie, liczba miejsc zorganizowanych działań kulturalno-edukacyjnych, liczba odbiorców zorganizowanych działań kulturalno-edukacyjnych, liczba wolontariuszy, liczba przeszkolonych osób, Liczba opracowanych scenariuszy/materiałów, itd.). Wskaż również wskaźniki do monitorowania jakości podejmowanych działań (np. zgodność realizacji z założeniami projektu w tym z terminami, stopień zadowolenia przedstawicieli Wnioskodawcy i Partnerów ze współpracy przy realizacji działań, opinie odbiorców działań itp.)
opisz wskaźniki projektu (pole wymagane)
opisz wskaźniki projektu (pole wymagane)