Nowe szkolenia „Sieci Kultury” – ruszają zapisy!

„Sieć Kultury” zachęca do udziału w nowych bezpłatnych szkoleniach. Uczestnicy poznają narzędzia do tworzenia plakatów i ulotek, a także nauczą się skutecznej komunikacji i promocji wydarzeń kulturalnych.


AKTUALIZACJA (18.10.2016). Informujemy, że nie ma już wolnych miejsc na szkolenia stacjonarne. Jednak wciąż można zapisywać się na webinaria; zapisy na szkolenia internetowe potrwają odpowiednio do 2 listopada i 7 listopada (są to daty szkoleń), ewentualnie do wyczerpania limitu uczestników (100 osób).


Do wyboru są dwa szkolenia: „Narzędzia do tworzenia plakatów i ulotek (z elementami skutecznej promocji)” oraz „Komunikacja i promocja wydarzenia w mediach”. W obu przypadkach obowiązują zapisy poprzez formularze rejestracyjne (odnośniki do formularzy znajdują się w opisach szkoleń).

 

Organizujesz wystawę, koncert, wykład, warsztaty, piknik lub festiwal w swojej miejscowości? Chcesz, by Twój wysiłek został zauważony i publiczność dopisała? Przyjdź na bezpłatne warsztaty, które organizowane są w ramach programu „Sieć Kultury” lub weź udział w webinarium nie ruszając się z domu!

 

„Narzędzia do tworzenia plakatów i ulotek (z elementami skutecznej promocji)”

Podczas zajęć uczestniczki i uczestnicy przy użyciu narzędzi, które nie wymagają nakładów finansowych, samodzielnie stworzą projekty ulotki i plakatu. Dowiedzą się również, jakie elementy muszą się znaleźć na czytelnym i efektywnym projekcie graficznym. Szkolenie jest przygotowane dla osób, które do tej pory nie tworzyły grafik, a chcą skutecznie promować swoje wydarzenia bez nakładów finansowych i pracy grafika. Dzięki niemu będą mogli tworzyć ulotki, plakaty lub grafiki do social mediów. Intensywne szkolenie potrwa jeden dzień, od godz. 9.00 do 17.30, po zajęciach będzie również można konsultować z prowadzącą swoje pomysły.

PROWADZENIE

Monika Serafin - zdjęcie

Fot. Renata Dąbrowska

Monika Serafin, absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Podyplomowe Studia Menedżerów Kultury). W Instytucie Kultury Miejskiej odpowiada za komunikację internetową. Organizatorka konferencji „Marketing w kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka”. Wcześniej w agencji interaktywnej koordynowała działania związane z marketingiem internetowym i promocją dla takich firm jak: Marwit, Grupa TZMO (Bella, pieluszki Happy, Eva Natura, SpodLady.com). Lokalna Przewodniczka po kolekcji malarstwa monumentalnego na Zaspie oraz Stoczni Gdańskiej szlakiem kobiet. Prywatnie – zawsze uśmiechnięta miłośniczka street-artu i Gdańska.

TERMINY

1 termin: szkolenie stacjonarne, 15 października, godz. 9.00 – 17.30, miejsce: Hotel Sadova, ul. Łąkowa 60, Gdańsk (w sali konferencyjnej o nazwie: „Gdynia”) – ZAPISY SKOŃCZONE
2 termin: szkolenie stacjonarne, 29 października, godz. 9.00 – 17.30, miejsce: Hotel Sadova, ul. Łąkowa 60, Gdańsk (w sali konferencyjnej o nazwie: „Gdynia”) – ZAPISY SKOŃCZONE, KOMPLET UCZESTNIKÓW
3 termin: webinar, 2 listopada, 12.00 – 16.00, miejsce: zdalnie

WARUNKI

Warunkiem uczestnictwa w warsztacie jest poprawne wypełnienie formularza rejestracyjnego. W warsztatach z danej organizacji/instytucji może brać udział tylko jedna osoba.

Formularz rejestracyjny: https://goo.gl/forms/HW292NP6jrwJn5dW2

Uczestniczki i uczestnicy warsztatów są proszeni o zabranie ze sobą komputera przenośnego (laptop) lub tabletu z systemem operacyjnym Windows 7 lub wyższym. Urządzenia będą niezbędne w wykonywaniu ćwiczeń.


„Komunikacja i promocja wydarzenia w mediach”

Jak dotrzeć do naszej grupy docelowej przez media: portale internetowe, gazety radio? W jaki sposób nawiązywać kontakt, jakie informacje i w jakiej formie przesyłać? Kiedy rozpocząć informowanie o projekcie? Jakie strony czy gazety „wybrać”? Czy potrzebny jest nam patronat medialny, a jeśli tak to w jaki sposób go uzyskać? Podczas warsztatu stworzymy zgrabny komunikat o naszym wydarzeniu, podyskutujemy o formach patronatów medialnych i skutecznym kontakcie z dziennikarzami. Warsztaty to osiem godzin wiedzy i dzielenia się doświadczeniami oraz możliwość konsultacji z prowadzącą po spotkaniu.

PROWADZENIE

Marta Bednarska - zdjęcie

Marta Bednarska, w Instytucie Kultury Miejskiej zajmuje się kontaktami z przedstawicielami mediów i komunikacją działań instytucji. Organizatorka konferencji „Marketing w kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka”. Absolwentka psychologii organizacji, zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończyła studia podyplomowe „Content marketing, storytelling i webwriting”. Pracowała jako Junior Account Manager w studiu brandingowym ENGRAM, gdzie pisała też teksty do bloga: brandingowy.pl (2012). O zachowaniach w mediach społecznościowych opowiadała podczas Social Media Show w Gdańsku oraz pisała na łamach „Marketingu w Praktyce”. Instruktorka Związku Harcerstwa Polskiego, jest rzecznikiem prasowym Chorągwi Gdańskiej ZHP i kieruje komunikacją Projektu Światowe Jamboree Skautowe 2023.

TERMINY

1 termin: szkolenie stacjonarne, 4 listopada, godz. 9.00 – 17.00, miejsce: Hotel Sadova, ul. Łąkowa 60, Gdańsk (w sali konferencyjnej o nazwie: „Gdynia”) – ZAPISY SKOŃCZONE, KOMPLET UCZESTNIKÓW
2 termin: szkolenie stacjonarne, 5 listopada, godz. 9.00 – 17.00, miejsce: Hotel Sadova, ul. Łąkowa 60, Gdańsk (w sali konferencyjnej o nazwie: „Gdynia”) – ZAPISY SKOŃCZONE, KOMPLET UCZESTNIKÓW
3 termin: webinar, 7 listopada, 12.00 – 16.00, miejsce: zdalnie

WARUNKI

Warunkiem uczestnictwa w warsztacie jest poprawne wypełnienie formularza rejestracyjnego. W warsztatach z danej organizacji/instytucji może brać udział tylko jedna osoba.

Formularz rejestracyjny: https://goo.gl/forms/3GVSuI4r9QnBHNHj1